P-39N Airacobra 1:72 Arma Hobby - Przegląd zawartości

Najnowszy projekt Arma Hobby doczekał się kolejnego wydania, co niezbyt dziwi zwłaszcza, że zespół spod znaku żółwika podczas premiery tego projektu ogłaszał, że z ich zestawu można zbudować wszystkie bojowe wersje tego samolotu. Tym razem doczekaliśmy się pudełka z trzema (a nawet czterema) malowaniami dla P-39N.

70056 P-39N Airacobra

Szybka inwentaryzacja zestawu:






Ponieważ jeśli chodzi o plastik to są to te same ramki co w przypadku P-39Q po dokładny opis odsyłam do wcześniejszej recenzji, w której wyczerpałem temat ich jakości.

Tutaj skupię się na tym co nowe czyli kalkomaniach i wariantach malowania.

Kalkomanie zostały wydrukowane przez Techmod co znaczy, że nie będziemy mieli z nimi problemów. Druk, jak zwykle, jest ostry, a najmniejsze napisy czytelne.




Powyższych kalkomanii użyjemy do jednego z czterech schematów zaprezentowanych na ostatnich stronach instrukcji:

1. P-39N Airacobra "Biała 01", 42-9033. 100. Gwardyjski Pułk Myśliwski, pilot Grigorij Dolnikow, kwiecień - maj 1945 r.

2. P-39N Airacobra 42-18354. 345. Fighter Squadron, Sardynia-Korsyka, wiosna 1944 r.


3. P-39N Airacobra 42-18736. Cdt. Jean Machet de la Martiniere, dowódca GC 1/4 Navarre. Lotnisko Reghaia, Algieria, marzec 1944 r.


Oraz czwarte, bonusowe malowanie:

P-39N Airacobra "Biała 01", 42-9033. 100. Gwardyjski Pułk Myśliwski, pilot Iwan Babak 1943-1945 r.

Na temat pudełkowego malowania można przeczytać artykuł na blogu producenta.

Podsumowując Arma Hobby sukcesywnie zwiększa ofertę zestawów zawierających P-39 o kolejne pudełka z bardzo dobrymi efektami. Jest to zupełnie zrozumiałe i mnie osobiście cieszy, wszak dobrych modeli nigdy za wiele. Tych, którzy zastanawiają się jak ten model się składa odsyłam do artykułu opisującego budowę P-39Q Airacobra dostępnego na blogu.

Omawiany zestaw został przekazany do recenzji przez producenta - firmę Arma Hobby

 Z Aptekarską Precyzją

PS Jeśli podoba Ci się to co robię i chciałbyś mieć swój wkład w moją pracę to możesz postawić mi kawę w serwisie buycoffee.to.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hurricane Mk II B 1:48 Arma Hobby - Przegląd zawartości

Sea Hurricane Mk IIc 1:72 Arma Hobby - Przegląd zawartości