FM-2 Wildcat 1:72 Arma Hobby - Galeria

W poprzednim wpisie warsztatowym zapowiedziałem galerię gotowego modelu. Ponieważ niewiele zostało do zrobienia szybko uporałem się z ostatnimi pracami: z elastycznej nitki modelarskiej i rozciągniętej ramki plastikowej zrobiłem anteny, pomalowałem światła pozycyjne oraz poprawiłem drobne niedociągnięcia. Pozostało rozłożyć studio fotograficzne i zrobić zdjęcia gotowego samolotu. 
















Na koniec zdjęcie wspólne ze starszym bratem czyli F6F-5N Hellcat od Eduarda.


Podsumowując, zestaw od Arma Hobby jest świetnym wyborem dla każdego kto chce zbudować dobrze zaprojektowany model, który nie wymaga godzin ingerencji w elementy czy pasowanie części do siebie. Sam zestaw pod względem detali jest bardzo bogaty, co jest dobrą bazą pod dalsze uszczegóławianie przez bardziej ambitnego modelarza, na co zwracałem już uwagę w recenzji tego zestawu. Sam zdecydowałem się jedynie na dodanie nitowania, co według mnie znacznie wpłynęło na odbiór modelu. Całość dopełniają kalkomanie o cienkim filmie, bardzo ładnie nakładające się na wszelkich nierównościach powierzchni. 

Jeśli podoba Ci się to co robię i chciałbyś mieć swój wkład w moją pracę to możesz postawić mi kawę w serwisie buycoffee.to.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hurricane Mk II B 1:48 Arma Hobby - Przegląd zawartości

Sea Hurricane Mk IIc 1:72 Arma Hobby - Przegląd zawartości