FM-2 Wildcat 1:72 Expert Set Arma Hobby - Warsztat

        Po przejrzeniu instrukcji budowy i zaznaczeniu kroków, w których trzeba zwrócić większą uwagę na to co się robi, przystąpiłem do przygotowania pierwszych elementów. Wyciąłem z ramki i oczyściłem elementy kokpitu, przygotowałem również potrzebne elementy fototrawione. 
 
 
Następnie skleiłem części w segmenty łatwe zarówno do pomalowania jak i późniejszego montażu w całość. 
 


        Po nałożeniu bazowego koloru, Hataka C211 Interior Green, większe powierzchnie rozjaśniłem mieszanką bazy z białym. Na podłodze i krawędzi fotela zaimitowałem wytarcia za pomocą srebrnej farby nanoszonej technika suchego pędzla. 



        Po pomalowaniu detali na czarno nałożyłem kalkomanie, które są według mnie świetnym rozwiązaniem. Wszystko bardzo dobrze się ułożyło i niemal nie wymagało używania płynu zmiękczającego.



        Kolejnym krokiem było ujednolicenie powierzchni błyszczącym lakierem i wash. Zdecydowałem się na ciemnozielony wash przygotowany z farb olejnych, który nie kontrastuje tak bardzo jak czarny.
Na koniec nie pozostało mi nic innego jak nałożenie kolejnej warstwy lakieru, tym razem satynowego i poskładanie wszystkiego w całość. Na czas schnięcia kleju warto umieścić kokpit w złożonym na sucho kadłubie i pozostawić do wyschnięcia. Po takim zabiegu wszystko pasuje do siebie idealnie.






Jeśli podoba Ci się to co robię i chciałbyś mieć swój wkład w moją pracę to możesz postawić mi kawę w serwisie buycoffee.to.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hurricane Mk II B 1:48 Arma Hobby - Przegląd zawartości

Sea Hurricane Mk IIc 1:72 Arma Hobby - Przegląd zawartości