F6F-5N 1:72 Eduard

 

Cześć!
Dzisiaj chciałbym pokazać wam nad czym pracowałem przez ostatnie miesiące - F6F-5N wydany przez Eduarda w skali 1:72. Spośród czterech dostępnych wariantów oznakowania wybrałem samolot o nazwie własne "Black Death" operujący z lotniska na Okinawie.
 
Jest to pierwszy model tej firmy, który miałem okazje zbudować i jestem pod wrażeniem jakości jaką oferuje zestaw. Praca przy nim była przyjemna i bez niespodzianek (nie licząc tych, które sam sobie zgotowałem). Elementy świetnie do siebie pasowały, mają bardzo ładne detale, a plastik jest przyjemny w obróbce.

 
 














Jeśli podoba Ci się to co robię i chciałbyś mieć swój wkład w moją pracę to możesz postawić mi kawę w serwisie buycoffee.to.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hurricane Mk II B 1:48 Arma Hobby - Przegląd zawartości

Sea Hurricane Mk IIc 1:72 Arma Hobby - Przegląd zawartości